Födelsedagen närmar sig

MINA ÖNSKNINGAR NU:

att få vara ledig i fleeeera dagar, sådär så att jag inte behöver tänka på att "neeheru, snart ska du tillbaka till jobbet" utan man är bara ledig

att få hem Nicke så jag får kasta vinterns första snöboll på honom

att få packa superväskan med massa myskläder, sällskapsspel och go mat för att åka upp till stugan med familjen

att få ännu mer snö däruppe och lite sol på det så att vi kan köra skoter

att alla tre hundar ska vara friska och glada så att jag utan dåligt samvete kan kasta massa snö på dem och springa tills vi alla fyra blir trötta

att sedan runda av det hela med att alla mina nära vänner samlas för att ta en öl eller två tillsammans och att vi spelar lite spel - där jag vinner

Inga konstigheter. Inte så mycket begärt.


Kommentarer
Postat av: Glennruna

Wonderful and informative web site. I used information from this site its great.

2011-01-31 @ 20:41:43
URL: http://glennruna.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0