OKEJ DET HÄR ÄR KANSKE ETT FARVÄL

I BRIST PÅ annat så gick jag tillbaka ett år här på bloggn' och läste gamla inlägg. Vad kreativ jag kunde vara! Rim och grejer. Jag antar att jag hade mer på min göra-lista då eftersom jag bloggade så mycket - istället.

Trots det så inser jag att det var bättre förr. Här. Jag önskar att jag kunde vara lite kreativ nu som då. Det känns helt enkelt inte lika bra längre. Här.

SÅ MED DET sagt så funderar jag faktiskt på att tacka för mig. Här. Det känns inte som om jag skulle svika er ändå, mina tappra läsare.


... punkt.


Kommentarer
Postat av: erik

läggg avvv.

fortsätt.

2011-04-06 @ 20:12:52
URL: http://egocentrico.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja vafan, en torrperiod bara, se det som en utmaning! R U with me??

2011-04-08 @ 12:14:48
Postat av: emmi

GE MIG NYA INLÄGG

2011-04-11 @ 21:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0