06 Min dag

EFTERSOM MIN dag än så länge har varit otroligt kort så kör vi. 06 Min dag.

Vaknade av klockan 09.09 - Snoozade till 09.17 - Klev upp för att kissa - Tog min morgondrink med vitaminer - Hoppade in i duschen - Gjorde mig i ordning - Åt havregrynsgröt - Bajsade - Packade lunchen - Tog Mr Poo upp till jobbet - Öppnade butiken - Packade upp lite varor - Facebooka - Tog några kunder - Packade upp lite till - Här.

Vilken dag! Vaaa! Woooho!

JAG FÖRVÄNTAS vara här till 18 ikväll, sedan ska vi fira lillkillen och gå ut på krogen ikväll. Jag hoppas att han bjuder på mat som han lovade.

Thank you for me


Kommentarer
Postat av: em

Jag undrar.. visst är det fysiskt omöjligt att äta havregrynsgröt och inte bajsa efteråt?

2011-02-11 @ 15:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0