En förvriden artist

VAD HELT UNDERBART det är att hitta gamla låttexter. Ojojoj, som jag skrev där ett tag! Jag ville ha en Melissa Horn-text. Svenskt, djupt, vackert och bra.

Riktigt så långt kom jag inte. Det blev några rader som rimmade men det var allt. Jag är duktig på att rimma.. men inte att skriva Melissa Horn låtar. Ingen kan det.



ALL DENNA låtsas-hjärtesorg är det underbara. Ensam, kallt, utan dig, bara mig men jag ska klara det ändå-typen av texter. Jag var så ung och hel man kan bli.

Men "times are changing and so are we
So honey, take one last look at me"

                                                                                           Ha en fin kväll vänner!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Honey, inte är det låten som gav mig tårar, som allt annat? :) DU är saknad!!

2011-02-04 @ 17:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0