Ta en titt på mig nu

I NATT HADE jag en dröm. Det slog mig att det finns inte tid till att låta saker och ting som en gång var så viktigt bara passera. Låta personer passera.

Det spelar egentligen ingen roll vad som har hänt, för länge sedan, utan det är här vi är nu och det är jag ändå glad för. För det är nu jag förstår.

JAG ÄR VILLIG att gå vidare och jag är villig att ta det förbannande steget som vi alla är alldeles för stolta för att ta. I'm already on to it.

Jag växer fan mer och mer för varje dag och jag hoppas att ni också gör det.


                                                                                        Peace with my fis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0