Megan Fox at frjohansson´s

Drack mitt gröna te och uppdaterade lite då jag plötsligt kom på att jag faktiskt har ett Mission. ETT MISSION.

Gästblogga.
Det var en artikel på Atonbladet som påminde mig.

Det skulle kunna varit jag. som bajsade. inne på nattas outlet.
Så, artikel-natta-bajs-natta-gästblogga dingdingdingding!

Nu sitter jag i Soffan efter en såndär powerwalk (utan särskilt mycket power) och bloggar i någon annans blogg om, mig själv? bajs?
det stod att jag väntade på inspiration, men det är ganska svårt att frammana inspiration i en 30m2 stor lägenhet i Oslo. med Alex. som sitter och småfnissar oavbrutet. Så jag skriver i alla fall. utan en gnutta inspiration.

Frågar Alex vad jag ska skriva, han föreslår "min dag so far in oslo city living" ungefär samma svar som jag fick när jag frågade vad min blogg ska heta, oslocityliving,livinginoslocity, oslocitylifeliving osv.osv.
Men jag vill ju trycka in så mycket meningslös text här som möjligt eftersom jag inte har en egen blogg att blogga i så
05.45 vaknar jag av Oscars alarm (det är den tiden man kliver upp om man jobbar på Voice i Tuen)
06.00 Vaknar jag igen av mitt eget alarm.
06.25 kliver jag upp.
06.55 går jag ut för en Powerwalk
07.55 dricker jag grönt te från twingings med datorn i knät.
10.56(!) sitter jag fortfarande vid datorn och inser att jag måste åka in till stan och söka jobb, typ, NU.

spännande vaaaavavavavavavava

Jättefin låt



Ni borde verkligen gå in på Aftonbladet idag, man hittar massor med spännande artiklar!

HÖRS

och natta, det värmer att jag sitter (naken) på ditt kylskåp, förlåt att inlägget blev total misär
LOVE från din alldeles egna Megan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0