Kommer ni ihåg min tävling?

TÄNK ATT JAG nästan glömde bort min lilla men assvåra tävling.

Jag vill tacka Litensnopp-Linda och Sudden för deltagandet, tack för uppvisat engagemang. Ingen vann dock. Lila baby är ju Adam-Rays Lilla Lady!

1.  Nubben i klådan = Gubben i Lådan
2.  Jag får liksom ingen behåring = Jag får liksom ingen ordning
3.  Pär och Malen = Kär och galen
4.  Jag ger dig mitt morrhår = Jag ger dig min morgon
5.  27 tår = 17 år
6.  Lila baby = Lilla lady
7.  Kärlek på sista överkastet = Kärlek vid sista ögonkastet
8.  En värld full av HIV = En värld full av liv


SYND ATT JAG inte fick köpa och skicka bananaskids på posten. Men vi möts igen! Annars tycker jag bara att det är jobbigt att se tjejer pussas på Flukta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0