Ensam kille söker

HÄROMDAGEN PÅ jobbet så bjöd en kille ut mig, men va' fint! Som taget ur SATC. Givetvis tackade nej men tänkte på min kära vän Slemmi.

Så jag skickade honom på ICA Kvantum eftersom Emmi jobbade just precis då. Jag tog hans nummer så att jag kunde ge henne det senare.

DESSUTOM FICK han mitt bara för att jag skulle kunna följa eventet! Han skrev när han var där och var bländad av hennes skönhet. Men ballade ur väl på plats.

Igår berättade jag om hela grejen och langade vidare hans nummer. Efter lite research på google upptäckte jag att han var med i Ensam mamma söker -08.

FÖRJÄVLA TUFF HISTORIA IFALL DE GIFTER SIG.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha alltså, du är sjuk i huvudet

2011-05-08 @ 16:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0