Band of Brothers

HAR NI NYKTRAT till än efter helgens bravader, amiraler? Det verkar som om det var storfirande på många ställen. Själv mös jag bara runt. Sober and clean.

Om vi sätter majbrasor och ölflaskor åt sidan så vill jag prata allvar. 

TILLSAMMANS MED grabben håller vi på att plöja igenom Band of Brothers-boxen som utspelar sig under andra världskriget. Vilken skapelse! Igår kom vi till ett förbannat jobbigt avsnitt - de Amerikanska soldaterna upptäckte ett av alla koncentrationsläger.

Jag har läst om det här, skrivit om det här. Men aldrig har jag sett det såhär.



Det återstår ett avsnitt av denna otroliga serie. Se den.
Bra jobbat Steven Spielberg och Tom Hanks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0